Review : NYC individual eyes palet voor blue eyes.

NYC heeft 3 paletten uitgebracht, voor groene ,bruine en blauwe ogen.
Ik zelf heb bruine ogen.
Waarom ik voor het ''blue eyes '' palet heb gekozen ? nou, het palet voor bruine ogen vond ik saai en veels te zwart. Ik draag liever bruin tinten op mijn ogen,
veel mooier.

Het doosje bevat 4 tinten oogschaduw, 1 kleur voor over je bewegend ooglid,
dat is de grijze kleur, 1 kleur voor in je Crease, dat is de donkerbruine kleur,
om te contouren gebruik je de choco bruine kleur. en als highlighter de lichtste.
Verder zit er nog een oogschaduw basis en een Illuminator in en een dubbelzijdig kwastje [ al gebruik ik die eigenlijk nooit , maar wel handig dat hij er bij zit.


En dan de swatches,
De higlighter is niet erg gepigmenteerd, maar goed genoeg voor een zachte shimmer, onder je wenkbrauw bot of in je ooghoek.
Ook de oogschaduw bedoelt voor je ooglid is niet zo fel, Jammer !
De ''Crease"' kleur valt wel lekker op en blend ook fijn.
De donkerste kleur is ook sterk gepigmenteerd en geeft subtiele glitter.


Nyc is te koop bij kruidvat,trekpleister en sommige drogisterijen.
De prijs van dit palet was ongeveer 4,00
[ ik kocht hem bij een actie van 2 producten voor 5,00 samen met de lip crayon]


Doen ! Als je van bruin tinten houdt , en het niet erg vind dat 2 kleuren niet zo sterk gepigmenteerd zijn.

Lekker laten liggen : Als je liever matte , of juist erg glittery kleuren gebruikt,
of niet zo houdt van kleine paletten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !