Loombands inspiratie!

Velen zijn aan het loomen geslagen en ik kan niet ontkennen dat het mij ook te pakken heeft. Het is een leuke tijdverdrijving en makkelijk om te doen . Ik kan alleen de normale vissengraat armband maken maar sommige mensen maken er ware kunstwerkjes van.Hier onder vind je inspiratie bronnen van dingetjes die ik ook graag wil leren maken.
[ bron.google]

De zippy chain.   of de superman.

Een ebay verkoopster sloeg zo ver door dat ze een heuse jurk van deze elastiekjes heeft gemaakt. Ze heeft hem ook verkocht
voor 170.100 Dollar !  wow

 

Ook maakt iemand baby mutsjes. 
 
Of voor kleine kinderen leuke haar clips


Ik vind het superknap van deze mensen dat ze deze creaties kunnen maken . Ik hou het denk ik toch liever bij armbandjes :)
 



 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !