Review : lipsticks ''pink frost'' & ''mauve'' - action

Meestal koop ik mijn lipsticks van het merk Essence.
Maar die van action van het merk '' max & more'' zijn net zo fijn. Ze geven een mooie kleur af en blijven redelijk zitten.
Ook ruiken ze heerlijk naar vanille, maar daar moet je natuurlijk wel van houden. Vandaag keek ik weer in het lipstick schap en zag dat ze wat nieuwe kleurtjes hadden.
De sticks zitten verpakt per twee en kosten samen slechts 89 cent.  Dat is wel heel goedkoop voor twee lipsticks [ essence kost 2,39 per stick]Ik nam de kleuren Pink Frost en Mauve mee.
De namen zeggen het al , de roze lipstick is een koele roze kleur met glitters er in , en Mauve is een rood bruine kleur.

Ze zien er beiden erg mooi uit en was benieuwt of deze sticks goed gepigmenteerd waren , hier onder zie je hoe ze er uit zien op mijn lippen.

Mauve valt niet zo heel erg op , het is meer een soort van donkere nude kleur.  pink frost daar aan tegen knalt veel meer , ook vanwege de glitters.
Toch vind ik de ''nude'' kleur beter staan.

Ik vind het prima sticks voor nog geen 46 cent per stuk :)

Te koop bij de action

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !