Review : Very Me Smoothie Foundation Porcelain

Natuurlijk wordt het nu steeds wat warmer omdat het zomer is, en is mijn gezicht nu ook een paar tintjes donkerder.
Ook omdat ik gezichtsbruiners  gebruik.
Maar straks als het weer kouder wordt heb ik toch echt een lichte foundation nodig . Daarom kocht ik porcelain van Oriflame. Hij zou moeten zorgen voor een goede dekking en je huid zou zacht aan moeten voelen.

 Het is inderdaad een erg vloeibare substantie en valt te vergelijken met een bodylotion.
Ik vind dit zelf persoonlijk erg fijn want zo kun je de vloeistof makkelijk uit smeren.
Hier onder zie je een voor en een na foto .

De foundation lijkt mijn huid een soort van fotoshop effect te geven . Ik heb niet veel oneffenheden maar mijn huid lijkt een stuk stralender. Mijn huid voelt ook erg zacht en ik ben erg enthousiast over deze foundation!   Ik kocht deze bij oriflame in de aanbieding voor 4,49.   Er zit 30 ml in de tube.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !