Test panel ! Eyepads Ebay

Een tijdje terug vroeg ik om een testpersoon die de oogpads van Ebay wilde testen. Het ging om oog pads met collageen er in.
Het product belooft donkere kringen te verminderen,te verfrissen,rimpels te vervagen en wallen te laten verdwijnen.
Marianne wilde ze voor me testen.

A while ago I askes for people who wanted to test a sample for me.
Eye-pads with collagen  , To let wrinkles en dark spots dissapear.
Marianne tested this product for me .

Ik heb de Collagen Crystal Eye Mask geprobeert. Toen ik de verpakking zag, zag het er veel belovend uit. Al was het in zeer slecht engels geschreven. Daardoor begon ik een beetje te huiveren. Zou het wel echt werken? Er stond een gebruiksaanwijzing op die onderaan ook in plaatjes waren uitgedrukt. Dat is dan toch wel handig als het zo slecht is ,
geschreven

 De verpakking heb ik boven de wasbak open gemaakt, er komt namelijk gelijk lotion uit lopen. Daar hebben de maskertjes in gezeten. De maskertjes blijven alleen wel een beetje kleven aan de verpakking als de lotion eruit is.
Toen ik ze op mijn ogen deed voelden ze koud aan.

Toch wel lekker verfrissend eigenlijk. Er komt ook een heerlijke geur vanaf. Ze plakten heel makkelijk aan je huid. Ik heb ze 30 minuten laten zitten zoals op de verpakking aangegeven. Ik heb voor mezelf foto’s gemaakt van hoe het er uit zag voor en na deze maskers. Ik moet zeggen, veel verschil zie ik niet. Ik heb het gevoel dat het niet zo zeer heeft geholpen tegen rimpels, blauwe kringen of wallen, maar meer als verkoelend en verzachtend. De huid rond mijn ogen is zacht en het voelde gewoon heerlijk verfrissend. Ik zou ze zeker nog wel een keer willen gebruiken, maar dan puur voor de verfrissing en verkoeling om te relaxen.










 
 
 
 

Reacties

Populaire berichten