Herfst Kriebels Tag

Al lijkt het alsof we nog een beetje een nazomer krijgen het wordt  toch echt herfst!
De kastanjes en hazelnoten rollen al over de straten en de bladeren waaien je huis alweer in ;)
Fijn voor alle mensen met hooikoorts minder fijn voor diegene die graag in de zon lagen te bakken.
Ik bedacht een herfst tag. wat vragen omtrent dit seizoen.  Je mag hem gerust overnemen! Vind ik leuk.

1.  wat is je favoriete oogschaduw kleur om te gebruiken voor de herfst?


Mijn favoriete herfst kleur op het gebied van oogschaduw is paars. Staat leuk met een groene eyeliner.

2. Wat vind je leuk aan de herfst?


Ik vind het mooi om te zien hoe alles van kleur veranderd en leuk om te zien als de egeltjes weer tevoorschijn komen


3 . Wat vind je minder leuk aan de herfst?

Ik vind het wat minder dat het veel regent haha.
Want die bladeren worden dan zo zompig en dat is dan weer niet leuk als je je mooie schoenen wil dragen.

4. Welke kleur nagellak vind jij erg leuk in the fall.


Ik pas mijn nagels niet aan op het seizoen maar een kleurtje die ik bij de herfst vind passen is toch echt diepdonkerrood. Zoals ''rouge'' van Louboutin.

5. Komen jou dikke truien en thermo leggings al uit de kast , of hou je nog vast aan je zomerjurkje?
Ik loop nog lekker rond in mijn jurkje hoor.
Maar dan wel met een legging ;)



6. Wat is jou favoriete seizoen en waarom?
Toevallig is dit ook de herfst. Hooikoorts seizoen is over,  het is nog niet te koud maar gewoon lekker frisjes en er valt genoeg inspiratie op te doen voor bijvoorbeeld FOTD's

7. Wat verwacht je deze herfst op mode gebied?
Ik verwacht grijs,groen,bruin,rood tinten met veel metallic effecten.

8. Wat ga je doen in de herfst vakantie als je die hebt ?Gezellig wat doen met vrienden :)

9.Welk luchtje vind je echt bij dit seizoen passen?
Een geur is natuurlijk erg persoonlijk.
Maar ik vind ''white musk'' van Alyssa Ashley een typisch herfst geurtje.

10. Verf jij je haar donkerder als het kouder wordt of laat je je manen lekker zo?
Nou eigenlijk pas ik mijn haar ook niet aan op het seizoen. Toch heb ik mijn blonde haren afgelopen week donkerrood geverfd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !