Review : Rimmel Salon Pro met Lycra nagellak.

Een prachtig blauwe lak met een metallic finish.
Toen ik dit flesje zag liggen voor slechts 2,29 bij de Action moest deze natuurlijk meteen mee !  [ normale prijs 6,99 ]
Ik had al een paarse lak van dit merk en daar was ik erg tevreden over en was benieuwt of ik ook zo positief over dit lakje zou zijn.

De dop ligt lekker in de hand en het flesje komt met een extra brede kwast waarmee je eigenlijk met 1 strook je nagels al van een kleurtje hebt voorzien.



Verder dekt de lak met slechts 1 laag!
Meestal hebben dit soort lakjes 3 lagen nodig om tot zijn recht te komen maar deze dekt perfect met 1 coat.
Super!   Ook ben ik zeer tevreden met de droogtijd.
Met 3 minuten issie droog en met 6 minuten deuk proof.



Deze kleur ga ik zeker vaker dragen . Ik vind hem echt prachtig.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !