Review : Ubub Eyeshadow nr. 12


Deze baked eyeshadow of zoals Ubub het zelf noemt ''roast'' bestelde ik ongeveer een maand geleden via Ebay voor ongeveer 1,50  .  De kleuren zagen er echt prachtig uit op de foto en was benieuwt of ze in het echt ook zo mooi waren.  Ik bestelde nummer 12 een apart shimmery kleurtje het beste te omschrijven als ''greige'' met blauwe stukjes er door heen .   De oogschaduw komt in een doosje en goed verpakt in een bubbeltjes envelop. Toch was het ''klepje'' niet goed vast gezet en viel de verpakking meteen uit elkaar.   Met een beetje gepruts was dit snel verholpen en kon ik de oogschaduw gewoon gebruiken .

 
 




De kleur is een beetje te omschrijven als ''greige'' / zilver shimmer met blauwe stukjes er door heen .  Ik vind het een prachtig kleurtje en was echt benieuwt naar het pigment.
Alleen omdat het zo goedkoop is betekent niet dat het product slecht hoeft te zijn toch ?
Op onderstaande foto's zie je een close up van het prachtige poeder dat zich overigens super gemakkelijk op laat pakken met de kwast zonder fall out!
En een swatch op mijn arm .


Ik vind deze oogschaduw fijn werken en ik zal binnenkort een ooglook posten waar bij ik deze shadow gebruik.
En hier is de link naar de oogschaduw Ubub .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !