Look like a Celeb : Day #1 Megan Fox

Ik ga een week lang elke dag een look online zetten die geïnspireerd is op de make-up van een celebrity.
Vandaag is Megan Fox aan de beurt.  Ze staat bekend om haar cat eye  en lippen. Ook staan haar jukbeenderen centraal.  Ik heb hier een look bij gemaakt met een rode lip en een smokey eye met cat eye liner. Een heftige versie van haar look op onderstaande foto .
 Megan Fox: Comic-Con 2014 -08 
 
Als eerste ging ik mijn gezicht contouren.
Ik bracht highlighter aan op mijn neus, kin, voorhoofd en onder mijn wenkbrauwen.
Ik contour mijn jukbeenderen met concealer en dit doe ik ook bij mijn slapen  .

Het geheel blend ik met een sponsje en vervolgens breng ik een laag foundation aan.  Ik poeder het af met een matte powder.

Mijn wenkbrauwen teken ik bij met poeder en vervolgens breng ik mijn oog make up aan.
In mijn buitenste ooghoek breng ik een wijn kleurige oogschaduw aan die ik blend met een zwarte kleur.
 


Voor de eyeliner trek ik eerst een lijntje met een zwart potlood . in mijn buitenste ooghoeken trek ik die door .
Om het een intensere look te geven pak ik er een vloeibare eyeliner bij. Die trek ik nog iets meer door .

Onder mijn ogen gebruik ik een bruine oogschaduw om het meer smokey te maken.  Ik gebruik 1 laagje mascara.


Ik kleur mijn lippen in met een bes-kleurig lippotlood.
Daarnaar omlijn ik mijn lippen met een rood potlood.
Hier ga ik met een rode lipgloss overheen , zo lijken je lippen groter.

Reacties

Populaire posts