Look like a celeb Day #2 Rihanna

Vandaag is de look van Rihanna aan de beurt.

Ik begon met een cc cream van de Action, hiernaar ging ik contouren met de lichtste concealer van Sephora.
Rihanna heeft een sterke kaaklijn dus op die plek bracht ik een donkere concealer aan.  Nadat ik alles heb geblend bracht ik nog een laagje cc cream aan . Met bronzer creĆ«erde ik een glow om iets meer een tintje te krijgen.
Ik ben namelijk erg bleek van mezelf.


De oogmakeup is vrij simpel . Een cat-eye liner en een lichte oogschaduw. Ik vond het echter iets te simpel en maakte er een lichte smokey eye van . 

Mijn wenkbrauwen kleurde ik iets lichter in als normaal, Rihanna heeft hier ook gewoon een bruine kleur.

De lippen zijn felroze, en hierbij koos ik voor de mac-dupe lipstick van de HEMA.


Twitter

Reacties

Populaire posts