Look like a celeb Day #3 Jennifer Love Hewitt


Als derde celebrity heb ik als voorbeeld Jennifer Love Hewitt gekozen. Deze actrice/zangeres heeft altijd de mooie oog makeupjes op en dit zag je ook altijd terug in Ghost whisperer. Dit inspireerde mij tot deze look.
 
 
 


Als eerste contour ik mijn gezicht met sephora concealer.  Met de donkerste kleur van so susan breng ik schaduwen aan op mijn gezicht.  Ook maak ik mijn neus iets smaller zodat die meer op die van Jennifer lijkt .
Het geheel blend ik uit en ik breng een laag Essence foundation aan. Door lekker veel bronzer te gebruiken creĆ«er ik het glowy effect waar Jennifer bekend om staat. Ook heeft zij een beetje ingevallen wangen.

 Mijn wenkbrauwen vul ik in met poeder van Catrice  en op mijn wimpers gaan twee mascara's.

Ik maak met bruine oogschaduw een lijntje onder mijn ogen en met dezelfde  kleur vul ik mijn bewegend ooglid in.  Als highlighter gebruik ik een peachy kleur en die kleur breng ik ook aan in mijn binnenste ooghoeken.
Ik pak een mat bruine kleur en breng die aan in de crease. Met een glitter caramel kleurtje blend ik dit en vaag dit uit naar de buitenste ooghoeken.
Als final touch breng ik nog een extra laag mascara aan onder mijn ogen .

Je kunt deze look met of zonder liquid eyeliner dragen , met vind ik persoonlijk mooier staan.
Op mijn lippen draag ik een nude kleurige lip crayon met een roze ondertoon.

Reacties

Populaire berichten