Look like a celeb Day #4 Miley Cyrus


Een tijdje terug heb ik al de look van Miley Cyrus na gedaan maar heb deze nooit online gezet. Bij deze vond ik als vierde look Miley wel geslaagd.

Miley heeft niet al te veel make up op in deze screen shot.
Een mascara, eyeliner en een laag foundation.
Verder draagt ze een nude lipgloss.

 
Ik begin met bb cream over mijn hele gezicht aan te brengen, vervolgens poeder ik dit af met een matte powder.  Ik breng een peachy blush aan voor een frisse look. Als laatste breng ik eyeliner en mascara aan.

Aangezien ik toen nog blond was een een side cut had vond ik het leuk om het kapsel er ook bij  te doen.
Ik  speldde mijn haar naar achter voor een sleek look.
[sorry voor de overbelichte foto ]

Reacties

Nathalie zei…
Wat leuk gedaan! Staat je erg goed. :)

Populaire berichten