Look like a celeb Day #6 Kendall Jenner

Bij deze het beloofde artikel van een geinspireerde make-up look van Kendall Jenner.  Zij heeft vaak een erg gebronsde huid maar verder is de look aardig natuurlijk.

Ik gebruikte een bb cream van Garnier.
Daaroverheen bracht ik 2 laagjes bronzer aan van Essence ''sun club'' en een te donkere poeder foundation van ''MUA''

Ik gebruikte een metallic higlighter van Essence en poederde het af met een catrice matte powder.

Op mijn ogen ging een mozaik oogschaduw van NYC en een laagje mascara van Essence. Onder mijn ogen bracht ik ook nog een bruine kleur oogschaduw aan . Op mijn lippen ging een chubby stick in een nude kleurtje van Essence.

Mijn wenkbrauwen kleurde ik donkerder met de lichtste kleur van mijn wenkbrauwen kit van Catrice.

Reacties

Populaire berichten