Dierendag 4 okt. + Boodschap

IK ben opgegroeid met huisdieren, ik had altijd wel een ratje als huisdier en we hebben altijd katten,konijnen en/of hamster gehad.. Vissen kwamen voorbij en ook hebben we bij mijn moeder thuis een chihauhaua en cavia's.
Toen ik ging verhuizen was het zeker even wennen om al die lieve diertjes te missen in huis maar ik bezoek ze nog vaak. Ook heb ik mijn eigen konijn Dirk meegenomen en kwam Louis ook al snel in beeld.
Hierbij wat beelden van wat schatjes.


Dirk kennen de vaste bezoekers wel!
Een lief schattig slim knap konijntje van 3 jaar oud.
Ik heb hem al sinds zijn geboorte.




Hier een filmpje van Louis met zijn nieuwe speelgoed, hij is nu 1 jaar maar nog steeds zo speels als een kleine kitten.
Als kitten was hij juist wat angstig en terughoudend maar hij heeft hier zijn plekje helemaal gevonden.
Een heel ondeugende, grappige slimme maar vooral ook lieve kater.




Kijk eens hoe hard hij gegroeid is binnen een jaar!



Chicco de chihauhaua  een ontzettend leuk en grappig ding,deze schat hebben we al een aantal jaar en ik ben dol op hem.



En dit is Paddy de nieuwe aanwinst van mijn moeder.
Het is nog maar een ukkie maar ze heeft al een sterke persoonlijkheid en ze weet precies wat ze wil.
Heel erg knuffelbaar.
De derde foto is gemaakt door mijn zusje.De andere kat op de foto is Raffy ! Een heel grappige kater.





Mijn moeder heeft ook een stuk of 15 tamme ratjes.
Lola,Lila,Krullie,Kroellie,Kayleigh,Christie,Christa,Trudy.
Stripe,Joppie,Dobey,Harry,Potter,Gismo.

Op deze foto houdt ik Christa vast.



Dieren heb je voor hun hele leven, niet voor even.
Elk dier is belangrijk of ze er nou schattig uit zien of niet. Vaak dumpen mensen dieren omdat ze hen niet meer leuk of schattig genoeg vinden.
Of ze schaffen snel een dier aan zonder zich van te voren in te lezen en dan belanden ze op marktplaats.

Een huisdier geeft je zo veel liefde, geef hen dat dan ook. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !