Review: Miss Sporty My BFF - My nice plum lipstick


Miss Sporty is onlangs met een nieuwe serie lipsticks uitgekomen bestaande uit 10 tinten. Deze berry/rode kleur vond ik prachtig en nam ik meteen mee.



 Ik hoorde er al veel goeds over en man! wat was ik blij dat er nog eentje lag in de schappen van de plaatselijke DA.



De lipstick voelt stevig aan en de verpakking oogt leuk en op zich best wel luxe. De lipstick zelf ziet er ook goed uit.


Hij glijdt gemakkelijk over mijn lippen en ondanks dat het een donkere kleur is schiet je niet snel uit vanwege de lipstick vorm. Deze is namelijk precies groot genoeg voor mijn lippen.



En die zoete geur is trouwens ook heerlijk!
De kleur is ook prachtig en de lipstick blijft ongeveer 3 uurtjes zitten. Hij geeft wel ontzettend af trouwens.
Maar dit vind ik niet zo erg want ik eet en drink toch niet met lipstick op.

Hij is te koop voor 2,99 bij Etos of de DA.
Online is hij vast ook wel te verkrijgen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !