Review : Elvive Full Fiber haar masker

Elvive komt met een nieuwe haar lijn : Full Fiber.
Deze producten beloven je haar te verdikken en goed te verzorgen.
De shampoo en de conditioner spraken mij niet echt aan omdat zulke producten mijn lokken meestal verzwaren , maar het haarmasker wilde ik graag uitproberen. Ik scoorde hem voor de aanbiedingsprijs van 3,00 bij de trekpleister.

 Hij zit in en pot van 300 ml.
Lekker groot dus en het masker is ook zuinig in gebruik.
De substantie is roze en het masker ruikt lekker fris zoet.
Het masker laat zich makkelijk verdelen in je haar en je hoeft het maar 2-3 minuten in te laten trekken.  Ik gebruik dit masker nu 2 weken en ik ben om.
Al heb ik aardig dik haar van mezelf, zorgt dit masker ervoor dat mijn haren toch net iets voller lijken. Ik ben gek op volume en daarvoor is dit masker erg fijn. Het is makkelijk uit te spoelen en geschikt om meerdere keren per week te gebruiken. erg fijn spul . Hier onder de ingrediënten lijst voor de mensen die dit belangrijk vinden.


Aqua, hydroxypropyl starch phosphate, quatermium-87, stearyl alcohol, behentrimonium chloride, parfum, CI 45100 / Acid red 52, CI 42090 / blue 1, sodium hydroxide, phenoxyethanol, limonene, candelilla wax, linalool, propylene glycol, isonoyl isononaoate, isopropyl alcohol, 2-oleamido-1, 3-octadecanediol, caprylyl glycol, geraniol, cetyl esters, citronellol.


Veel alcohol en parabenen . Ik vind dit zelf totaal geen probleem want het droogt je haar niet uit . Het product beschermt je lokken zelfs tegen haardrogers en krultangen.



Doen ! als je haar dikte mist of als je opzoek bent naar een heel fijn haarmasker dat je haar lekker zacht maakt.  en beschermt tegen haardrogers enz..

Lekker laten liggen : Als je niet van siliconen houdt of toch liever een meer budget masker zoekt .


Te koop bij de drogist :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !