SPOILER ALERT ! Pretty little liars - Mijn mening over de seizoen finale !


Vol verwachtingen keek ik gister de seizoen finale van Pretty little liars.  ''A'' zou voor de zoveelste keer eindelijk bekend worden gemaakt . Zou de serie nu eindelijk eindigen? Zouden we nu eindelijk overal antwoorden op krijgen?  En de grootste vraag , wie is Charles? 


Als eerste, ''A'' werd al snel bekend gemaakt in de aflevering en niemand leek echt in shock te zijn dat CeCe aka Charles aka Charlotte ''A'' zou zijn.  En ik vond het eigenlijk dom omdat CeCe eigenlijk helemaal geen grote rol speelde in de serie . Verder vond ik het ronduit walgelijk dat ze heeft aangepapt met Jason zodat ze bij de familie kon zijn.

Het ''tweelingmysterie'' vind ik ook  veels te kleinschalig en slecht uitgevoerd.  CeCe kreeg als klein kind altijd de zelfde outfits als Alison van hun moeder, CeCe voelde zich daarom extra verbonden, zoals een tweeling.

Boehoe ! slecht, ik had het juist super spannend gevonden als Melissa een dubbelganger had gehad ! 



Ook Sarah was opeens een handlanger....Een persoon die nog niet lang in de serie zit en die ook lange tijd als dood was beschouwt... Waarom verraad ze naar al die jaren haar vriendin om wat ''bitches'' die ze jaren lang zelf ook getreiterd heeft te redden?



En ik vond het helemaal belachelijk, Bethany was uiteindelijk toch vermoord.  En opeens komen de krokodillen tranen bij Mona.
Je weet toch zeker zelf wel of je iemand hebt vermoord of niet  ?

Een beetje jammer ook dat er te veel meiden met blond haar en een gele jurk of rode jas rondlopen.

Op wat spannende stukjes na vond ik deze aflevering zeer teleurstellend. De fans wisten namelijk allang dat er een transgender zou zijn, en dat de naam CeCe ergens niet klopte.

Ook de ''hints'' na elke aflevering over A hebben niks met CeCe te maken..  Heb jij dr ooit snoep zien eten ?

Maar wat het meest teleurstellend was, is het eindshot.
Alison als een lerares in veels te volwassen kleren die ''haar'' naam op het bord schrijft, en de liars die binnen vallen om te vertellen dat ze NU moet vluchten, want ''hij'' was vrij en zou komen....



Alison als lerares?  om te gieren...
Wie is hij ?  ''cece''  ''charles'' ''charlotte'' ?
Of is er nog een sukkel bij het hele A gebeuren betrokken?
Ik heb nog nooit zo graag gewild dat een serie eindelijk zou eindigen ..  Maar ik kan stiekem ook niet stoppen met kijken omdat het toch veel te spannend is.
Ik vind het alleen jammer dat er heel slimme spannende stukken in de serie zitten, die dan beantwoord worden met een slap verhaal...

Binnenkort zal er een stuk online komen , hoe ik de onthulling van ''A'' zou weergeven..



Reacties

Jess zei…
Ik vind t ook lame, in het begin heb ik nog wel lopen gissen over wie het kon zijn maar omdat het zo langdradig werd had ik zelfs daar geen zin meer in. Dat het uiteindelijk Cece is vind ik echt heel slap verzonnen.. jammer..
Engelina zei…
Inderdaad ! Ik had het leuke gevonden dat er echt een tweeling theorie was. ipv van gewoon veel blonde meisjes die op elkaar lijken. En daarbij als CeCe A is , en wel in Radley zat, hoe kan ze in hemelsnaam zoveel apparatuur bezitten en veel geheime kamers hebben... Zo rijk is ze niet ? En in het shot viel ook te zien dat Mrs. D dood was, maar dat CeCe dat niet heeft gedaan,,wie dan wel ? En wat heeft melissa er nou mee te maken ? Zo veel vragen..

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !