Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

De Action verkoopt nu ook kleur shampoo's van het merk Fashion Professional. In eerste instantie dacht ik dat dit een soort wash in wash out shampoo was, of meer een kleur opfrisser maar na de verpakking te hebben gelezen blijkt het een semi permanente verf te zijn die je alleen als een shampoo in je haar hoeft aan te brengen.  Je hoeft het niet eens in te laten trekken maar je kunt het zelfs meteen uit spoelen. ( al staat er op de verpakking dat je het 25-45 minuten kunt laten intrekken, ik heb mijn haar gebleekt en dan pakt alles snel ) Nu ben ik niet vies van een kleurtje in mijn haar en besloot de kleur cherry red op 1 pluk uit te proberen.



In het kartonnen doosje zit een zakje van 40 ml.
Het spul is erg vloeibaar dus kijk uit !
Je neemt een beetje tussen je handen tot het begint te schuimen en smeert het in je haren . Aangezien ik mijn haar gebleekt heb spoel ik het ook direct weer uit .
Vergeet geen handschoenen aan te trekken ! 



Wow ! Wat een kleur . Al vind ik het meer roze dan rood de kleur is heel erg heftig.  Ik vind het gaaf .
Nu had ik het natuurlijk ook langer in moeten laten trekken om het goed rood te krijgen , dit ga ik later zeker eens uitproberen.


Ik laat het jullie weten hoe lang het blijft zitten.
Dit hangt natuurlijk af van je eigen haar en conditie van je haar hoe lang het bij jou  blijft zitten maar dan heb je een indicatie. Ik denk dat als je het eventjes in laat trekken het een stuk roder wordt. Dit ga ik dan ook zeker proberen!
Ik heb namelijk nog genoeg vloeistof over.




Ik heb de kleuren donkerblond,zwart,bruin en rood zien liggen en een zakje kost slechts 0,99 !  

Reacties

Unknown zei…
Hoelang bleef het zitten?
Unknown zei…
Hoelang bleef het zitten?
Engelina zei…
Hallo Amara, dit bleef ongeveer 5 wasbeurten zitten, dan vervaagt het weer naar je eigen kleur of de basis kleur die je op dat moment hebt.
Vera zei…
Word je haar er heel slecht van? Of niks gemerkt?
Vera zei…
Ik ga namelijk vrijdag op vakantie en wilde t morgen even doen omdat ik t niet gelijk durf te verven. Ik dacht dan neem ik nog een extra mee voor als de kleur snel vervaagt. Maar als je haar er heel dood van wordt kan ik het misschien beter niet 2 x doen
Vera zei…
Word je haar er heel slecht van? Of niks gemerkt?
Engelina zei…
Je haar word er lekker zacht van :)
k.megan zei…
Hey ik heb deze ook gekocht maar er zat geen bijsluiter bij. Moet je dit op droog haar doen en dan onder de douche gaan of moet je eerst je haren onder de douche nat maken en dan het erin doen?
Engelina zei…
Dit moet je op nat haar aanbrengen, net zoals een shampoo K.Megan
Danique zei…
Ik ben ook helemaal fan van de cherry red variant!! Nu zoek ik al een tijd waar ik zr weer kan kopen aangezien ze niet meer bij de action verkrijgbaar zijn... weet jij toevallig waar ik ze momenteel nog kan kopen?
Engelina zei…
Ik heb ze helaas nergens meer gezien.
Unknown zei…
Ik heb het voor de eerste x gekocht bij de Action en wel de kleur 4.43 gold Brown heb zelf bruin haar dus om mijn eigen kleur op te frissen. Is dit veilig om te gebruiken en hoelang intrekken voor de mooie kleur .Hoor graag .Met vriendelijke groeten Magda van Biljouw

Populaire posts van deze blog

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !