Review: Jijnju - panda face sheet mask super refresh gezicht masker


Vandaag laat ik jullie het tweede masker in de rij zien van de JiinJu collectie. Het is de refreshing variant en die kon ik met deze tropische temperaturen zeker wel gebruiken!

foto van Engelina Graepler.

Het masker ziet er super cute uit met de panda print en de sheet mask is goed nat. Hij ruikt lekker en niet naar alcohol zoals sommige sheetmasks dat nogal eens hebben..
Het masker is stevig en gemakkelijk uit te vouwen zonder te scheuren. Het masker is wel erg groot waardoor ik hem dubbel vouw zodat hij nog een beetje op mijn gezicht past.

foto van Engelina Graepler.



Ik laat het masker 15-20 minuten zitten en wrijf ''the juice'' met ronddraaiende bewegingen in mijn huid. Mijn huid voelt zacht aan, reageert goed op dit masker en het masker was inderdaad lekker verfrissend. Alleen mijn neus vond het masker niet zo geweldig, deze werd een beetje rood maar dit was niet pijnlijk. Ik ben zeer tevreden over dit masker.

foto van Engelina Graepler.

Zou ik hem opnieuw kopen? In de aanbieding zeker wel!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !