Favorieten :)

Het jaar is nog maar net begonnen maar ik heb nu al wat favorieten ontdekt.
Bijvoorbeeld de ''rosy in love '' jumbo sheer stick van Essence.

[ LE.Essence  kruidvat/trekpleister 2,59 ]



En ben ik weer helemaal verliefd geworden op mijn mini grunge palet.
 Hiermee kun je heel erg makkelijk smokey eyes creĆ«ren terwijl je ook voor een mooie zachte ooglook kunt gaan.
Ik weet niet of deze nog te koop is in deze kleuren combinatie maar hij kostte 2,89 of zo iets. Ik heb er slechts 1 euro voor betaald.

Verder is dit verdikkende haarmasker ook erg aan te raden ! hier komt nog een review over maar ik kan je alvast vertellen dat dit masker zijn werk geweldig goed doet, je betaalt wel wat meer dan voor bijv. een syoss of guhl masker,  maar je kunt hem ook heel makkelijk in de aanbieding scoren voor slechts 3 euro ! [ normaal ongeveer 7,51]
Ik ben fan.
[ foto bron ohjolie]  Deze douchegel is ook helemaal opgegaan en is ook zeker een favoriet. Ik heb hier ook de facemist van en krijg nog een day fluid binnen ! Topproduct voor een leuk prijsje [ 1,99 aanbieding]

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !