Review : Playboy - Joyful & Voluptuous showergel

Vandaag zag ik deze showergel van Playboy liggen en,
hij ging meteen mijn winkelmandje in.  De fles ziet er fris en fruitig uit,
met een  schattige pin up op de fles.  Met een aparte kleur gel !
Het is duidelijk dat je met een product voor vrouwen te maken hebt.

Playboy zelf zegt over deze gel dat het een rijkschuimende formule heeft,
die heerlijk fruitig naar aardbeien ruikt en dat de gel je huid glad en gehydrateerd achter laat.  Hier van is geen woord gelogen.
Ondanks dat er siliconen  en parfum in zit, wordt je huid heerlijk zacht.
Nadat ik mijn handen hiermee had gewassen had ik zelfs geen hand creme meer nodig , en de aardbeien geuren subtiel na op je huid.
Hier onder de lijst met bestanddelen.

Ondanks alle kleur en geur stoffen en siliconen is dit echt een fijne gel.
Voor de gevoelige huid is dit ook aan te raden.

Doen ! Als je op zoek bent naar een fijne showergel die naar aardbeitjes ruikt, voor een redelijke prijs 2,99 [ aanbieding 2,24 bij DA ]

Lekker laten liggen : Als je het wel erg vind dat er siliconen en kleurstoffen in deze gel zitten of als je niet zo van fruitige geurtjes houdt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !