Top Bloggers!

Ik vind het leuk om te bloggen  ,
maar vind het ook ontzettend leuk om blogs te lezen,
lezen wat andere meiden van producten vinden en alle nieuwe producten,
te bekijken .  Hieronder een lijstje van mijn favorieten.

op nummer 1 : www.beautygloss.nl
Ik volg Mascha al  zo'n 3 jaar en vind het altijd interessant,
om te lezen wat ze nu weer heeft mee gemaakt , ook vind ik haar ''opgemaakt'' en ''declutter'' filmpjes erg leuk om te bekijken, een spontane , open vrouw is ze.

op 2 staat www.beautylab.nl
Serena, blogt veel over beauty,lifestyle en fashion,
en elke vrijdag schrijft haar vriendin Angel, altijd onwijs grappige stukjes.
Wat ik verder ook belangrijk vind, is dat Serena ook altijd ingaat op de ingrediënten . Een veelzijdige leuke blog.

op 3 staat www.misslipgloss.nl
Cynthia haar blog volg ik nu al zo'n 4 jaar.
Ik vond deze blog eerst leuk omdat er vooral veel lip producten werden gereviewed en het fris en vernieuwend was, de laatste tijd vind ik deze blog wat te serieus worden, maar hee,  Cynthia is ook geen 20 meer ;) . Iedereen wordt volwassen.

op 4 staat www.teskuh.nl
Ik volg haar nu een jaartje en vind het altijd verrassend en vernieuwend,
wat ze plaatst. Een felle ooglook of een goede bodylotion, niet alleen dure producten maar ook budgetproof en daar is iedereen toch naar op zoek ?

op 5 staat www.livelifegorgeous.nl  een bubbly vrolijke blog van 2 meiden,
Martine & Willemijn.  Zij bloggen vooral over high end producten,
maar plaatsen ook regelmatig leuke humoristische filmpjes.

en als laatste op 6 www.disfordazzle.nl , deze blog wordt bijgehouden door Diana,
een 19 jarige studente met een passie voor beauty en fashion. ze blogt over fashion, haar en make-up, nagellak en over haar leven, ook filmt ze soms hoe haar dag is gegaan, of geeft ze je een kijkje bij een fashion of makeup event.


Wat zijn jou favoriete bloggers?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !