De Lipproduct Tag

Vandaag de eerste tag die ik ga doen en ook meteen een erg toepasselijke. De lip product addict tag.  Ik ben gek op lip producten, het is nog erger dan bij nagellak en ik heb echt van alles bij deze ga ik er dan ook wat over vertellen. 

1. favoriete lipbalm/verzorging.
Mijn favoriete lipbalm is een Babylips in de smaak/geur : smoothing cherry. Hij ruikt en smaakt heerlijk en verzorgt mijn lippen echt.

Foto
 
2. Beste opvallende rode lipstick.
Oke, dit is een lastige ik heb een prachtige matte lipstick van Rimmel maar de laatste tijd pak ik toch liever de shiny verzorgende lipstick van Yves Rocher met cherry oil.
[ ik heb wat met kersen hihi]



3.Beste luxe en goedkope lipproducten.
Het beste goedkope product komt uit het Essence schap mooie fijne lipstick van goede kwaliteit en prachtige kleuren.Al heeft de action ook prachtige sticks in het schap, Essence blijft mijn favoriet. Het luxe product is dan bij mij het ''wonderpotje''
het houdt je lippen zacht en soepel.


 


4. Beste [ MAC ] lipstick


Ik heb geen lipsticks van het merk dus kies ik bij deze gewoon de fijnste lipstick die ik heb en dat is een nude kleurtje van max & more. ik vind hem zo fijn dat hij inmiddels helemaal op is. Qua prijs natuurlijk het tegenovergestelde van mac maar echt een topper.


5. Meest teleurstellend lipproduct.
Tjah die heb ik eigenlijk niet. Als ik dan toch zou moeten kiezen ga ik voor Burt Bees Pomegrenate maar dan ook enkel en alleen maar door de enorm smerige smaak die er aan zit.



6. Lippotlood, wel/niet doen ?
Ik draag persoonlijk nooit lippotlood maar als je een onduidelijke liplijn of een vervelende lipstick hebt die anders uitloopt zou ik het zeker wel gebruiken.

7. De fijnste lipgloss

Oeii , weer een moeilijke vraag er bij nadenkende dat ik echt een hele stash heb.
Dan ga ik toch voor de ''stay with me '' lipglossen van Essence die helaas al een tijdje uit het assortiment zijn,Erg grappig ik zag deze tag bij Teskuh en zij gaf het zelfde antwoord.






8. Iets extra's.

Ik ben verzot op lipsmackers, ik heb ondertussen meer dan 30 smaakjes en geurtjes en deze zijn ook heel fijn voor je lippen , mijn all-time favoriet is... je raadt het al : coca cola Cherry  



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !