NOTD & Review : Ciate Sugar Plum nagellak

Ik was al een lange tijd benieuwt naar dit merk en toen ik dit lakje met de waatbox binnen kreeg was ik erg enthousiast.
De kleur heet ''sugarplum''  en is een soort lila achtig kleurtje.
Hij smeert erg stroef uit en je hebt zo'n 3 laagjes nodig  tot hij volledig dekt.  [ ik draag 2 laagjes op de foto]


Verder is hij niet sneldrogend en chipt hij snel.
Dit vind ik erg jammer het merk klonk veel belovend en misschien is het alleen met dit lakje zo dat hij me niet bevalt?
Ik ga snel proberen een nieuw exemplaar in mijn bezit te krijgen van een andere kleur zodat ik misschien mijn mening kan bij stellen.  De kleuren en de verpakking zijn trouwens wel erg mooi. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !