Lifestyle : Verhuizen! Dag 1

Wow wat was het vandaag een drukke dag!
Vandaag begonnen met het verhuizen en zodra de woning is ingericht zal ik zo snel mogelijk foto's plaatsen.
De hoofd kleuren zijn rood en wit.
Ook ga ik mijn kaptafel en bureau opnieuw inrichten en daar heb ik erg veel zin in.
Al mijn beauty stuff krijgt een nieuwe plek en yay! een eigen badkamer waar in ik zoveel spulletjes kan zetten als ik wil zonder rekening te hoeven houden met anderen.
[ dat wordt dus 10 douche gels op de plank]
Ik wil de badkamer graag wit houden en dan met mint groene accessoires.

In mijn slaap kamer komt een mix van kleuren en dat vind ik ook erg leuk. Het hoeft niet allemaal zo strak .  Er komen zeker panter/tijgerprint details door de woning heen te hangen en liggen en zelfs de thee doek met tijgerprint hangt er al hihi.

Gelukkig krijg ik veel hulp van familie en staan de meeste spullen al in de nieuwe woning! Morgen wordt het bed in elkaar gezet en kan ik de kaptafel in de slaapkamer plaatsen.

Nu ga ik snel slapen want morgen gaan we weer verder. Ik hoop deze week alles ingericht te hebben en in mijn ouderlijk huis alles leeg te hebben.

Op naar een nieuw begin!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !