Review : Oriflame LipSpa lipbalm.


Yesterday I finally received my Oriflame order.
Today I'm gonna show you one of the two lipspa lipbalms I got.
It is a very nice balm that smoothens and cares. 
I really like it !


Gisteren ontving ik mijn Oriflame bestelling!
Onder andere had ik twee lipspa lipbalms besteld. Omdat de kleuren op elkaar lijken en ze dezelfde werking hebben  review ik er maar 1.



Als eerste de verpakking, ik vind hem een beetje goedkoop ogen voor een lipbalm van 7 euro. Ze komen niet in een doosje en de verpakking is saai wit. Wat wel handig is dat de er een randje kleur te zien is zodat je weet welke kleur je pakt.
 
Hierboven. zie je een product foto van Oriflame zelf.  Hier zie je dat het een 2 in 1 product is . Het is een lipbalsem met verzorgende eigenschappen en een lipstick in 1.  

De stick glijdt over je lippen als boter en heeft geen onaangename geur of een chemisch smaakje. Het brengt prettig aan en eventuele velletjes vallen niet meer op.

Op de eerste foto zie je mijn lippen zonder product. en op de tweede foto met .

 
De lipbalm/stick laat een mooie glans achter op je lippen en geeft een subtiel kleurtje.
Ik vind het een erg fijn product en het blijft ook nog eens lang zitten en plakt niet!  Ik kocht deze in een aanbieding van 2 stuks voor 9 euro normaal gesproken kosten ze rond de 7 euro per stuk.

 

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !