Review : ''Smellies'' Wax-Melts Sebi-Creations

Afgelopen weekend kocht ik bij Sebi-Creations heerlijk ruikende Smellies.
Dit zijn waxmelts gebaseerd op soja-wax die je in een geur brander kunt doen . Vervolgens gaat je woning er heerlijk naar ruiken .

Ik heb ervaring met meerdere merken en geurtjes en vind dit een zeer leuke site.   De waxjes komen in leuke vormpjes en je betaald per zakje van ongeveer 15 gram slechts 1,10.    Dit is gemiddeld 33% goedkoper in verhouding met een gemiddelde verkoper.

Vandaag kwamen de smellies al binnen .  Toen ik de envelop opende kwamen de geuren me al tegemoet. 

Ik kocht 5 zakjes smellies in de volgende geuren .

Alien Thierry Mugler
 
 

Katoen Fris
 

Baby Powder
 

Sex on the beach
 

Honey dew melon


Maar er zijn nog vele andere geuren beschikbaar.
De geurtjes ruiken precies naar de omschrijving en branden goed .
Sommige geurtjes zijn wat sterker als anderen maar dit ligt natuurlijk ook aan de geur noten .  Een poederige geur is natuurlijk wat sterker als een meloen geurtje,  maar dit zorgt er wel voor dat de geur niet overheersend is en dat je woning toch lekker fris ruikt zonder dat je er benauwt van wordt.

Mijn favoriet is ''honey dew melon '' van dit setje.
De Smellies gaan 2 a 3 waxine lichtjes lang mee


Smellies zijn te bestellen op
www.sebi-creations.nl  en kosten dus 1,10 per zakje   en de verzendkosten zijn 3,25 voor brievenpostpakketjes.
Als je 5 zakjes koopt krijgt je korting , en hetzelfde geldt voor 10 zakjes.

Je zult haast niet kunnen kiezen dus daar kom je dan ook wel snel aan.

oja ! Je kunt er ook terecht voor wax-tarts en wax-branders  al vanaf 1,95 voor een brander!

Reacties

Unknown zei…
De geuren klinken super lekker,ik ben zelf ook gek op dit soort waxjes.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !