''DE jurk''


Wow deze jurk heeft het internet en meerdere vriendschappen verbroken!  Een hele discussie over welke kleur deze jurk heeft.

Zwart/blauw of goud/wit ?    De jurk heeft heel social media in zijn greep en het heeft zelfs het nos nieuws al gehaald. 

Nu is het zo dat je ogen de combinatie met de jurk en de achtergrond in verschillende kleuren om zetten.  Dit om de slechte belichting van de originele foto te compenseren.

Hierdoor ziet de ene persoon de jurk gewoon blauw zwart en de ander wit goud.   



Hier onder in het Engels een kleine uitleg.
Het enige waar ik het niet mee eens ben is de uitspraak '' er is geen goed of fout '' want deze jurk wordt verkocht voor 77 dollar in een winkel en op de stock foto is duidelijk te zijn dat ze jurk wel degelijk blauw met zwart is .




Hmm, ook heel apart.



Dus nee, je bent geen kleurenblind, helemaal niet gek, maar je intepreteerd de kleuren gewoon anders :)

Maar , even eerlijk, welke kleur zie jij er in ?

Reacties

JulieStarr zei…
Ik zie blauw en zwart, het juiste dus! ;-)
Ik zie er echt geen goud en wit in, ik heb er al zo lang naar zitten staren! XD
Engelina zei…
Ja idd, ik heb er ook een tijd naar lopen staren en blijft blauw met zwart.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !