Sweet Sunday Talk #1

Afgelopen weken zijn er vrij weinig artikelen online gekomen, dit komt omdat EN mijn internet er compleet uit lag EN omdat mijn laptop er opeens mee ophield. Gelukkig zijn deze problemen beiden gefikst , of ja in ieder geval tijdelijk en kan ik weer artikelen, schrijven,bewerken en plaatsen. Want waar je ben je tegenwoordig zonder internet ;) ? nergens, juist !


De Action heeft weer eens een nieuw luchtje aan haar assortiment toegevoegd voor slechts 1,59. Het luchtje ruikt heerlijk fris en zit in een aparte flacon.  Hier komt nog een review over :) Het luchtje heet ''private party''.



Ook heb ik een klein recept uitgeprobeerd, Geroosterd stokbrood in olijf olie belegd met serano ham, zoete punt paprika en jonge kaas.  Het smaakt lekker en is in een mum van tijd klaar.



Ik verf mijn haar best vaak maar had het nu al enkele maanden in dezelfde kleur dus besloot ik het in een soort van ''fire-ombre''  verven.  Dit deed ik op de gok maar ik vind het eind resultaat best goed gelukt voor een amateur [zonder spiegel].




Dit was even een snelle foto midden in de nacht en natuurlijk is hij uber overbelicht geworden maar wilde het resultaat toch even delen. Binnenkort plaats ik een betere foto :)


En hoe was jou week?
Heb je wat leuks gedaan of was het juist een rustige week?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !