Wat zit dr in me tassie? + win actie


Ik sleep altijd een kleine handtas met me mee, eerst was dit een mooie blauwe met strik van een wat groter formaat, maar deze begint een beetje op te raken en ben ik zuinig op dus pak ik nu een wat kleinere bruine leren versie die ik natuurlijk ook helemaal vol prop met nodige en onnodige dingen. 





Meestal zijn er meerdere lippenbalsems in mijn tas te vinden maar vaak ook lipsticks.  Vandaag ging ik nergens heen dus de lipstick zat in mijn everyday bakje.







Wel had ik een labello bij me en twee lipsmackers in de smaken white chocolate en blueberry slush puppy !




Er zit ook altijd standaard een klein flesje nagellak in mijn tas.  Mocht mijn nagellak chippen , kan ik het altijd bijwerken. 




Ook een mini borstel met spiegel kan niet ontbreken.





Ook een handgel en handbalm + handcream.
Ook zit er vaak een mini gezichtscrème in op wat koudere dagen.  En natuurlijk die invisibobbleachtige elastiekjes.!




[niet op de foto]  mijn mobiel neem ik altijd mee , ook heb ik meestal pijnstillers in mijn tas zitten en mijn inhalator.


Verder 50 cent voor een kassakarretje, mijn portomenee en parfum samples zodat ik niet met flesjes parfum of deo rond loop te zeulen.  oja en een klein zakje haribo beertjes haha . Nivea zit ook in mijn tasje sinds kort en een haar serum. Vooral met dit weer wil mijn haar nogal gaan kroezen en dan is een serum ideaal. Ik  gebruik die van biosilk.


Vaak heb ik ook nog een lipscrub of liploss bij me , lipproducten zijn voor mij essentieel.

WIN ACTIE ! 



Daarom wil ik graag een mooie lipbalsem in tin weggeven met perzik geur met een leuke tekst.

Wat je hier voor moet doen ?

Like beautyspace op Facebook 

volg beautyspace op Bloglovin'

En laat een reactie onder dit bericht achter met wat jij altijd bij je draagt in je tas :)


De winnares wordt 15 april bekend gemaakt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !