Spring is in the air !

Ik had al besloten zo veel mogelijk samples op te maken of weg te doen maar ik dacht, waarom niet alles opruimen?

Ik heb genoeg aangebroken spullen staan die weg kunnen of opgemaakt moeten worden maar ik heb ook nog een aantal ongebruikte spullen staan, of spulletjes uit mijn shopje die niet goed verkocht worden maar prima weg kunnen bij een verloting.  




Houdt goed Sieraden & Beauty in de gaten als je lid bent .
Alle leden maken namelijk kans op een presentje ongeacht hoe lang je lid bent . Ook hoef je hier niks te liken als lid doe je automatisch mee. De Foto is een voorbeeld.


Reacties

Anne-Marie zei…
Hoi Engelina
Je hebt de reep chocolade van Hands Off My Chocolate gewonnen op My Happy Kitchen. Neem je even contact met me op zodat ik je de reep kan toesturen?
xx
Engelina zei…
Dankje ! berichtje komt er aan :)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !