FOTD : The Summer is Magic


Voor deze look gebruik in de naked basics palletten .
''faint'' gebruik ik als wenkbrauw poeder .  Crave onder mijn onderste wimperrand,  venus en foxy op het bewegend ooglid en als highlighter, chopper in de crease en bootycall in mijn ooghoeken en op het wenkbrauw bot.


 Ik blend het met de donkerste kleur van essence uit het Cinderella palette.  De mascara op mijn bovenste wimpers heet Sexy Pulp en is van Yves Rocher. 


 Op mijn onderste wimpers gaat een mascara van NYC ''high definition'' . 


De vloeibare eyeliner is van Essence en de bronzer van NYC.
Met dit weer is foundation me te ''warm'' af en ik gebruik verder ook geen bbcream ofzo.  Wel gebruik ik een concealer als oogschaduw basis.
Op mijn lippen draag ik een veder lichte lipstick van Yes Love.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !