Review : Syoss hair color refresher [ uitwasbaar]


Het liefst heb ik mijn haar zo koel blond mogelijk, zelfs een beetje wit is voor mij geen probleem. Dit betekent wel dat ik mijn haren uitdroog met zilvershampoos en ontkleuringen + blonderingen.  Daarom heb ik besloten om mijn haren voorlopig niet te verven en mijn uitgroei even te laten voor wat het is .  Gevolg : Mijn haar begint een beetje geel te worden en wilde daarom een oplossing die beter werkt dan zilvershampoo. Syoss heeft een soort van schuim spoeling dat alle gele en koper tinten uit je haar haalt.




Ik pakte de kleur ''koel blond'' en nam hem in de aanbieding mee naar huis.  Die overigens dus deze week in de aanbieding is bij het kruidvat.



Op de verpakking staan dat als je je huidige kleur wilt opfrissen dat je het schuim na het haren wassen 3 minuten moet laten intrekken. Je hoeft geen handschoenen te gebruiken en na gebruik dien je alleen je handen met zeep te wassen.  Wil je een andere nuance of een andere tint?
Laat dan het schuim 5 tot 10 minuten intrekken.
Het is gemakkelijk aan te brengen omdat je niks hoeft te mengen en het schuim zorgt er voor dat je haar niet drupt.
Geen smerige vlekken door de haarverf op je huid!




Ik wilde wel wat extremers en besloot het goedje 4-5 minuten in te laten trekken ,niet dat ik meteen een zilver gloed krijg en dit is het resultaat.
Voor & Na




Hier zie je duidelijk een gele gloed in mijn haar punten, mijn haar ziet er ook wat droog en pluizig uit .






Wow ik zie duidelijk verschil!
Mijn haar glanst meer en de gele gloed is zo goed als weg.
Het lijkt nu misschien wat rozig, maar dat komt omdat ik naast een rood doek sta.

Reacties

Anne-Marie zei…
Wat veel leuke spullen!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !