Review : Danimer color stay cushion lipgloss


Je ziet steeds meer cushion producten voorbij komen en ik was erg benieuwt naar deze cushion lipgloss die geleverd word met kwastje.


Het is een heel mooie roze kleur, en het kwastje is nog bes bruikbaar ook.  1 dip is voldoende om je lippen van een mooie kleur te voorzien, wil je een felle look zou ik een keertje extra dippen. De vloeistof droogt vrijwel meteen op en geeft niet af . Hij zou 24 uur moeten blijven zitten en waterproof moeten zijn maar met een beetje water verdwijnt de lipgloss wel meteen. 


Ik betaalde hier omgerekend 1,70 voor .
Ik vind het een grappig product en nog best handig in gebruik ook, dit had ik niet verwacht.
Ik dacht dat het een hoop geknoei zou zijn maar het kwastje brengt best precies aan.
Leuk spul ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !