Opgemaakt #week 15 # April 2017

Joehoe ben ik weer met mijn opgemaakt artikel.  Er zijn weer wat items door heen gegaan hoor. 

foto van Engelina Graepler.



foto van Engelina Graepler.


Ik maakte deze handzeep op van Balea met de winterse vanille en rozen geur. Fijn zeep maar hij schuimde niet zo erg.  Ik vond deze zo lekker ruiken dat ik graag mijn handen nog een keertje extra waste . 

Vorige week ging ''candy shop'' van Essence leeg, deze keer ''Jump in the pool'' . Ik had dit luchtje al een tijdje staan maar heb er wel van genoten . Hij is niet meer te koop in de winkels, maar in Duitsland vond ik er onlangs nog eentje.

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.




Ook gingen er neus strips en een maskertje op.
De producten waren prima maar niks bijzonders.

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

De mini Cherry variant van Batiste ging leeg.
Ik vond hem zo fijn dat ik een full size kocht.

Er ging ook een gezicht reiniger leeg.
Ik weet niet meer waar ik hem kocht maar hij werkte prima.


foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.
Verder maakte ik nog een Yves Rocher Hydra Vegetal gezicht gel op .  Mijn favoriete product!

foto van Engelina Graepler.


Er ging ook een wash in wash out cool blonde shampoo van Kruidvat op.  En de Dove conditioner waar ik dol op ben .
Ik heb van beide producten alweer een nieuwe klaar staan.


foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Deze Dove douche crème rook heerlijk.
Hij was helaas wel snel op,maar ik heb nog genoeg andere soorten staan. Wel zou ik deze graag opnieuw willen gebruiken. Mijn huid knapte hier wel echt van op. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !