Review : Action festival colors non permanent wash out ''pale pink''


Nadat L'oreal met de wash out colors kwam volgde Kruidvat al snel. Over beide merken ben ik semi tevreden. De prijs kwaliteit verhouding vond ik niet om over naar huis te schrijven maar sommige kleuren waren wel mooi.  Nu heeft de Action 4 kleuren uitgebracht voor slechts 1,99.  





Met fade out shampoo's om je kleur af te zwakken. De shampoo belooft 2 tot 10 wassingen  te blijven zitten en komt met een duidelijke waarschuwing dat je het product absoluut niet langer dan 15 minuten in moet laten trekken omdat de kleur anders langer houd.  Nu vind ik dat juist tof maar for the sake of this review laat ik het netjes precies 15 minuten intrekken en spoel ik het vervolgens uit.  Nadat ik het product aanbreng merk ik meteen dat dit veel meer pigment bevat als eerder genoemde merken.



 Dit is voor mij al een groot voordeel want meer pigment betekent betere dekking en langere houdbaarheid van de kleur. Ook zit er maar liefst 100 ml in deze tube waardoor ik mijn gehele haar hier mee kon doen. Bij de L'oreal versie had ik steeds 2 tubes nodig en ik had van deze variant er ook al 2 gehaald maar die was compleet overbodig. 

Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen en close-up

Ik ben super enthousiast en kan je vertellen dat deze stukken beter uit de test komt dan die andere 2 merken.

De kleur is precies zoals beloofd.   Hoe lang het blijft zitten?  Daarover hou ik jullie op de hoogte op Instagram.
Hier onder zie je hoe de kleur er uit ziet op dag 1 zodra mijn haar droog was.

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

In zonlicht is de kleur wat feller dan in  ''normaal'' daglicht.

Ik vind de kleur erg tof.

Reacties

Maxine claessens zei…
Ik heb vandaag de grijze gekocht en uitgeprobeerd alle instructies gevolgd maar mijn haar is nog steeds blond zoals ervoor weet jij misschien hoe dit kan?
Engelina zei…
Sorry, helaas heb ik geen ervaring met deze grijze verf dus ik kan je niet vertellen waarom hij niet gepakt heeft.
Lara zei…
hoe ziet deze kleur er bij jou in de tube uit? bij mij heeft de verf zelf een oker/oranje tint... vraag me af of de verf slecht is geworden
Anoniem zei…
Ik heb de grijze gebruikt. Op men platinum blond geverfde haren. Lekker lang erin gelaten met een klein beetje conditioner. En ik moet zeggen pakt erg goed! Beter dan die duren merken waar je minimaal 3 pakjes van nodig hebt im resultaat te kunnen zien.
Prijs/kwaliteit erg goed🖒
Unknown zei…
hallo ,

Ik heb 2 pakjes van de roze kleur opgehaald.

Ik heb mijn haar al meerdere keren geverfd gehad en heb ook tot aan de helft van mijn haar uitgroei, de andere helft verkeerd nog in de fade out kleur van de verf die ik er voor het laatst in gehad heb (rood).

deze rode fade out kleur en de uitgroei heb ik nu al ongeveer een ruime halfjaar, maar zou ik met de action verf eroverheen kunnen gaan?


mvg
Engelina zei…
Ik raad het je niet aan, ik ben bang dat de kleur niet mooi pakt.
Anoniem zei…
Ik kan de foto's niet zien :(
Marijke zei…
Hallo,

Hoe lang duurde het eer de verf terug volledig uitgewassen was?

Thx!
Engelina zei…
ongeveer 2 weken. Maar mijn haar was wel gebleekt, en dan blijft het sowieso langer zitten.
Marie zei…
Je ne vois pas tes photos.. J ai les cheuveux blond très très clair j ai acheté le rose mais j ai peur de finir bonbon ?? C est pas trop flashy ??
Engelina zei…
Non, ce n'est pas flashy ,la photo est sur instagram

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !