Nieuwe make-up indeling & kast - definitief -

Toen ik ruim 2 maanden geleden verhuisde liet ik jullie mijn tijdelijke make-up indeling zien. Het artikel lees je hier terug. Intussen kocht en kreeg ik meer make-up en werd het toch tijd voor een andere kast en indeling.
Deze kast met 15 lades heb ik gekregen op een weggeef hoek en ik ben er super blij mee.  Er zijn smalle en brede lades.

foto van Engelina Graepler.

Hoe ik mijn lades heb ingedeeld zie je op de foto's hier onder.


foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

In 2 smalle lades zitten mascara's,eyeliners en oogpotloden + wenkbrauw producten.

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.


In 2 andere smalle lades zitten blushes & bronzers.
Daar heb ik er niet zo veel van, dus dit leek me een mooie indeling.

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

En in de laatste 2 smalle lades zitten highlighters en gezicht producten + primers. Ik heb vooral veel back-ups liggen en ik gebruik deze niet zo vaak.

foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.

Nu gaan we verder met de grote lades, ik heb twee grote lades nodig voor mijn lip producten. Binnenkort bestel ik nog wel acryl bakjes erbij, dit staat leuker.
foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.

Ik had ook 2 grote lades nodig voor mijn oogschaduw palettes en I heart revolution oogschaduws,bronzer & highlighter. 

foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.

Ook maakte ik ruimte vrij voor gezicht verzorging en voor een klein gedeelte lichaam verzorging die ik het meeste gebruik.

foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.
Voor een heel klein gedeelte van mijn nagellak en handverzorging maakte ik ook een lade vrij. En er is een lade voor enkele van mijn haar producten die ik aan het testen ben.

foto van Engelina Graepler.

Ik had nog 1 lade over en besloot hier lege make-up tasjes in te stoppen, maar ik denk dat ik hier binnenkort geur kaarsen in ga bewaren.


Ik ben in ieder geval heel erg tevreden met mijn nieuwe indeling. Zo kan ik makkelijker alles vinden en heb ik een beter overzicht van wat ik heb .

Reacties

Maaike zei…
Heel leuk om te zien hoe jij je make up hebt ingedeeld :-D

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !