Favoriete Producten

Je hebt altijd producten waar je steeds op terug valt,

of waar je altijd een voorraadje van hebt ingeslagen want ojee,

als die douchegel opraakt dan ben je helemaal verloren ;)

 

Zo heb ik een aantal producten die ik zo fijn vind,

dat ik ze bijna of elke dag gebruik en vandaag wil ik er een aantal met jullie delen.

 

als eerste de TenderCare Cherry van Oriflame.

smeer het op je lippen,schaafwondjes of kleine sneetjes,

en je huid is in no-time weer heel. Het helpt namelijk je huid te herstellen en het ruikt ook nog eens heerlijk naar kersen.



Verder ben ik dol op de callus reducer heel patches.
Dit zijn een soort van grote pleisters die je op je hielen plakt,
en deze laat je dan zo'n 8 uur zitten.
Er zit een verzorgende balsem in en daardoor worden je voeten ,
lekker zacht.  Ik gebruik deze pleisters regelmatig en ze zijn voor 1,50 per 2 ,
te koop bij DA
 
 
Verder gebruik ik graag de babylips lipbalm van maybelinne in de smaak ''pink punch''
Deze balsem glijdt als boter over je lippen.
Hij blijft erg lang zitten en de kleur is prachtig roze.
Hij hydrateert mijn lippen goed en ik gebruik hem iedere dag.
Foto komt van vanityrouge
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !