Review : Yves-Rocher Cacao Editie

 

 
Goed nieuws voor de choco-freaks onder ons !
Yves-Rocher is uit gekomen met een lijn vol met cacao producten.
Een framboos-cacao, sinaasappel-cacao en een pistache-cacao editie.

Ik heb hier van de handcrème framboos cacao,
De douchegel pistache cacao en de lipbalm sinaasappel cacao.

Als eerste de douchegel !
 
 
 
Deze douchegel is vrij parabenen en bevat alleen natuurlijke bestandsdelen.
Hij ruikt lekker zoet en  het wordt een romige schuim als je hem gebruikt.
Hij zit in een fles van 300 ml en voor een klein prijsje ik dacht 1,99 te bestellen bij Yves-Rocher.
 
 
 
En dan deze lipbalsem !
Hij ruikt en smaakt naar van die sinaasappel chocolade snoepjes, Heerlijk!
De balsem brengt gemakkelijk aan en dit is een goede vette balsem.
Hij hydrateert je lippen geweldig goed en blijft lang zitten.
Ook voelt hij aan als wax op je lippen en persoonlijk vind ik dat fijn.
Dit product is voor 1,95 te bestellen bij Yves rocher !
 
 

Verder heb ik dus ook de handcrème met framboos en chocolade geurtje!
Als je de tube opent komt je een geweldige chocolade geur tegemoet met een vleugje framboos. Dit product ruikt het meeste naar cacao dat ik getest heb!
Hij voelt goed aan op je handen en trekt lekker snel in.
Je handen ruiken daarnaar nog lekker subtiel naar choco-framboosjes.
In deze crème zit wel een beetje alcohol maar dit merk je absoluut niet.
Dit product ga ik zeker vaker gebruiken. de creme kost 1,99 en kun je ook bestellen bij Yves -rocher








Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !