Essence Jumbo sheerstick : Rosy in love

Ik maakte mijn wekelijkse ronde bij de beauty schappen,
bij het kruidvat en zag meteen de snoeperige limited edition Valentijns collectie van Essence.
Bestaande uit 2 jumbo sheer sticks, een stampset,meerdere nagellakjes, duo eye pencil , highlighter en powder papers. Ik nam 3 producten mee. Waarvan ik er nu eentje ga reviewen. De rosy in love jumbo sheerstick.


De stick heeft een draai systeem.
Dit is erg handig want zo heb je geen problemen met puntenslijpers en slijpsel.

Leuk detail ! hij ruikt subtiel naar roosjes.
En hij smeert heerlijk uit op je lippen.
het resultaat is een mooie onopvallende shine op je lippen, die meteen gehydrateerd aanvoelen.
Zo ziet de kleur er uit op mijn lippen
Een mooie glans zonder opvallend kleur verschil.
Ik heb aardig wat pigment in mijn lippen dus als je lichte lippen hebt krijg je misschien meer resultaat.
Ik vind het een fijne stick voor een leuk budget prijsje.

deze stick is te koop bij kruidvat of trekpleister voor 2,59.


doen ! als je gehydrateerde lippen wilt, van roosjes houdt en je niet al te veel geld wilt uit geven.

Lekker laten liggen als : je toch een heftiger kleurtje verkiest, nadelen zijn er niet te noemen.

Well done Essence !


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !