Mini Beauty Shoplog!

Sinds begin januari  is er weer genoeg nieuws te koop in beautyland
snoeperige nagellakjes, prachtige lipsticks en foundations die elke andere zouden moeten gaan overtreffen.

Een paar van deze items leken mij wel interessant en ik nam ze mee.
Over sommige producten is al een review online gekomen, en over sommigen komt er misschien nog een over zodra ik ze hebt getest.


als eerste de wonder serum spray van Hegron, te koop bij action.
Een fijne spray die ik al weer bijna op heb gemaakt.
Deze bevat argan olie, het staat ongeveer in het midden van de ingrediënten lijst.


Verder heb ik de foundation van NYC aangeschaft,
hier komt nog een review over !

Verder heb ik de zelfbruin creme van Yves-rocher gekregen.
super fijn spul , deze is speciaal voor je gezicht.




En deze uber fijne lipsmacker!
Ik ben dol op deze stick.
Een fijne balsem met een heerlijk geurtje

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !