Oog-look : Catrice Smokey Eyes Palette

Smokey eyes , ik ben er dol op.
Helaas is deze look meestal niet geschikt voor overdag en dat vind ik best jammer. Maar catrice heeft ook een setje met paarse kleuren.


Deze bevat 3 oogschaduws, een dubbelzijdig kwastje en een gel eye liner die prima werkt. De kleuren zijn niet al te sterk gepigmenteerd maar dat is in die geval ook helemaal niet nodig. Ze blenden goed en de eye-liner smeert makkelijk.


De lichte kleur heb ik in mijn ooghoeken aangebracht, de middelste kleur in het midden en vervolgens heb ik de donkerste kleur uitgevaagd naar boven.
Verder heb ik nog een highlighter van essence gebruikt op mijn wenkbrauw bot.
De look heb ik afgemaakt met een mascara van Yves rocher  en een wit potlood van essence op mijn waterlijn voor een frisse oog opslag.

Ik heb niet gekozen voor een kohl lijn onder mijn ogen omdat dit de dag look verzwaard. Wil je die palet gebruiken voor een feestje. kun je de gel liner ook onder je ogen gebruiken, staat super leuk.

Deze look heb ik met het paarse paletje gemaakt.
Maar Catrice heeft nog meerdere kleuren! Allemaal even mooi,
het ligt er gewoon aan wat jij het mooiste vind staan.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !