Review : Essence glow tinted lipbalm 01 Light up

Verzorgende lipbalsems met een kleurtje , ik ben er gek op !
Zeker als de kleur ook nog eens goed dekt en lang houdt,
en dat doet deze lipbalsem van Essence zeker !


Het eerst wat je merkt is de mierzoete geur die je ruikt  als je de dop er af draait.
Hier moet je wel van houden van de geur is sterk aanwezig.
Ik heb kleur nummer 01 Light up en dit is de donkerste van het stel.
Hij is heel erg zacht op je lippen en plakt absoluut niet, daarom dacht ik ook dat deze balsem er binnen een uurtje afgesleten zou zijn.
Maar dit was dus niet het geval ! De lipbalsem heeft de hele middag perfect op mijn lippen gezeten en overleeft een hapje en een drankje met gemak.
Na 3 a 4 uurtjes begint hij pas te vervagen en laat hij nog een lichte tint achter op je lippen. Zo ziet de balsem er uit nadat ik em heb aangebracht op mijn lippen





Foto

Een fris roze kleur net zoals Essence belooft .
De balsem hydrateert je lippen geweldig  en kost slechts 1,99 !
Ik ben om en de stick gaat in mijn handtas.


Doen ! als je graag een kleurtje op je lippen wilt hebben maar ,
verzorging ook erg belangrijk vind, en voor de prijs hoef je het ook niet te laten.

Lekker laten liggen : Als je liever een kleurloze lipbalsem wilt,
of niet zo houdt van sterke geuren aan beauty producten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !