Review : Hema clay face mask

Hema heeft haar gezichtsverzorging assortiment vernieuwt.
De prijzen zijn wat lager maar de tubes en potjes zijn ook wat kleiner.
Dit vind ik persoonlijk erg  handig omdat ik zo verschillende dingen kan uitproberen voor een klein prijsje.
Ik nam de Clay Face Mask mee.
Het gezichtsmasker zit in een tube van 75 ml.
Een mooi formaatje waar je wel een aantal keren mee kunt doen.
De tube heeft een klik dop en das lekker handig ! Geen gedoe met losse doppen .
De substantie is wit en inderdaad klei achtig. Het ruikt heerlijk fris naar wasmiddel of een frisse douchegel en smeert gemakkelijk uit . Dit product is geschikt voor de normale en gemengde huid.

Als je een gevoelige huid hebt kun je dit product beter laten liggen want de tube bevat verschillende soorten alcohol en parfums.

Maar wow ! als dit product wel op jou van toepassing is dan is het goed.
Je huid wordt heerlijk zacht en geurt nog lekker na van de parfum die er in zit.

Mijn huid voelt totaal niet trekkerig terwijl ik zelf best een gevoelige huid heb.

Ik vind dit een top product.


Doen ! Als je op zoek bent naar een budget proof  face mask en het niet erg vind als er parfum en alcohol in een masker zit.

Lekker laten liggen :  Als je een gevoelige huid hebt of peel off maskers of maskers in een zakje veel fijner vind in gebruik.

Dit gezichtsmasker is te koop bij de Hema  voor 2,50 :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !