Review : Hema cleansing Tonic

Het fijne aan Hema beauty producten is,  dat stuff zoals tonic,milk,shampoos en douchegel ook in kleine 50 ml verpakkingen te koop zijn. Dit is handig voor op vakantie of een weekendje weg , maar ook zeer handig om dingen uit te testen,
want bevalt het product je niet ? dan blijf je niet met een grote tube of fles zitten waar je niks meer aan hebt. In verhouding is het wel wat duurder, maar met 50 ml aan tonic doe je wel een tijdje mee hoor .

 Er zit Aqua,Glycerin,Betaine,Alcohol,polysorbate20, cocamidopropyl betaine, sodium benzoate,peg-7 glyceryl cocoate,parfum,sodium chloride, citric acid, CI 17200 en CI 19140 in deze tonic.



Niet bepaald zacht voor je huid, en aangezien ik altijd snel een geirriteerde huid krijg van tonics gebruik ik deze eigenlijk nooit.

Toch wilde ik deze een kans geven ook omdat er op stond dat deze tonic voor alle huid typen geschikt is.

Het eerste wat me opvalt is dat deze tonic razendsnel waterproof make up verwijderd. Dit vind ik echt een plus punt. 2 x met je watje over je oogleden wrijven en alle make up is zo goed als verdwenen.

Verder prikt de tonic ook niet , al voelt hij wel wat frisjes aan.
Het reinigt mijn huid goed en droogt absoluut niet uit ook al zit er alcohol in.

Een fijn product.

deze 50 ml versie is te koop bij Hema voor 1,10.
mooi prijsje toch ?

Doen ! als je veel op reis bent, op zoek bent naar een goede milde tonic,
of als je graag eens wat nieuws wilt uitproberen.

Lekker laten liggen : Als je liever een grote fles hebt, of liever andere reiniging producten gebruikt .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !