Review/Ooglook : Essence 3D eyeshadow

Ik was een beetje aan het rommelen in mijn oogschaduw bak voor een mooie aqua ooglook. Daarvoor gebruikte ik 05 irrisistable blue sky van Essence.



Deze oogschaduw bevat 2 kleuren.  Essence belooft dat de kleuren intensief zullen zijn en extra gepigmenteerd over komen als je ze nat gebruikt.
Droog zag je er bijna niks van en  nat is ook niet erg denderend.

Je ziet een lichte kleur op mijn ogen en veel kleur verschil zie je niet ,
Tussen de lichte en de donkere kleur . Jammer !

Voor een natural look is deze oogschaduw wel geschikt maar niet als je een knallende blauwe ooglook wilt maken. Dan pak ik toch liever mijn theatre palet.

Doen: Als je naar een lichte pigmentatie zoekt.

Lekker laten liggen : Als je op zoek bent naar knallend blauw.

te koop voor 2,89 bij trekpleister en kruidvat

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !