Winter Fairy Eye Look.

Ook al kun je deze winter niet echt winter noemen ,
Ik vind het toch leuk om een winter fairy look te maken.
Een soort van Icy feeling met veel blauw en dik aangezette wimpers.

Ik  maakte deze eye look met het duo potlood, Midnight Blue / Iced Blue.
Dit potlood is van het merk Sence .
Op mijn bovenste oogleden gebruikte ik de lichtste kleur,
en op de onderste de glittery donkere kleur.
Vervolgens gebruikte ik een zwarte eyeliner van Essence en een mascara van Miss Sporty.


Op mijn lippen draag ik bovendien ''rosy in love'' die ik eerder gereviewed heb.
Een mooie koele kleur die goed bij het blauwe past.

Mijn wenkbrauwen heb ik aangezet met ''stays no matter what'' eye pencil van essence. En de clear brow fixing pen van Catrice.

Ik draag primer van Gosh, BB cream en  All about matt fixing powder van Essence, en om het af te maken een blush van Max.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !