Review: Yves-Rocher Sexy Pulp Mascara


Afgelopen weekend kwam mijn bestelde mascara van Yves Rocher binnen.
Een leuke beauty en wellness site en ook nog eens veelzijdig.
Je kunt producten bestellen via www.yves-rocher.nl.
Er zijn altijd veel leuke aanbiedingen zoals hoge kortingen tot 70 % of een 1+1 gratis aanbieding . Voor ieder wat wils. Dit keer ging ik de mascara testen!

 


Deze mascara belooft veel volume en intens zwarte wimpers zonder klontjes.
Door het enorme borsteltjes zouden je wimpers mooi gesepareerd worden,
voor een mooie oogopslag.
Ik vroeg me af of deze mascara mijn geliefde NYC Big Bold zou overtreffen.



Hierboven zie je een foto van mijn oog zonder mascara.
Ik heb zware wimpers die omlaag buigen .
Wat zou deze mascara voor mijn wimpers kunnen doen ?


Mijn wimpers zijn inderdaad mooi gesepareerd maar ik zie er absoluut,
geen volume in terug.  Verder maakt het mijn wimpers wel zwarter,
en blijft hij goed op zijn plek . Ik vind dit geen volume mascara,
maar wel een hele fijne als je niet zo van volumineus houdt.


Doen ! Als je op zoek bent naar een mascara die niet klontert.

Lekker laten liggen : Als je hem te duur vind voor de kwaliteit die hij levert

[ ongeveer 20 euro bij Yves Rocher. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !