Make-up Tag

Sinds de lipproduct tag vind ik het taggen helemaal leuk en hierbij de Make-Up tag.
De lijst bevat 9 vragen die ik allemaal probeer te beantwoorden.  Veel leesplezier.


1. Wat is het oudste product in je stash?Ik denk dat het oudste product een lipsmacker is die ik toen ik 14 was heb gekocht met een school uitje. Ik heb hem nog steeds en hij heet ''berry heavenly''


2. Wat is het nieuwste product in je stash?De nieuwste producten in mijn stash zijn een set van 11 nagellakjes, en de lipstick van Essence : ''colour crush''

3. Wat is het duurste product dat je bezit?
Ik koop eigenlijk alleen maar budget dingen het duurste item dat ik zelf heb gekocht is een lipstick van Yves rocher van ongeveer 6 euro.

4. Welk budget proof product gebruik je het meest?
Dat is de mascara van NYC big bold .
Verder gebruik ik ook bijna elke dag de bronzer van miss sporty.

5.Wat was je beste koopje?Mijn beste koopje was een parfum van Mariah Carey waar ik slechts 6 euro voor betaalde.
En de foundation van Max Factor waar ik slechts 2 euro voor neerlegde.


6. Wat is je grootste miskoop?Dat is een foundation van Gosh die veels te donker voor mijn huid bleek te zijn. Verder enkele nagellakjes die niet goed dekken of niet mooi bij me staan. Verder een aantal lipglossjes uit tubes die gaan lekken of mascara's die niks voor mijn wimpers doen.

7. Welk product vergeet je vaak te gebruiken?
Vaak is dat een nagellak maar soms ook een favoriet oogpotlood of een glossje.

8. Welk product heeft een mooie prijs en werkt geweldig?Dan raad ik de oogschaduw paletten van max&more aan. Ze kosten 89 cent en het pigment is geweldig.
9. Welke 3 producten zijn nu je favoriet?

De pro-white glow basecoat van Essence.
Roze lipstick van de Primark.
De macara mini maxi van Catrice


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !