Mini Shoplog Juni 2014

Het is alweer Juli!  Wat ging afgelopen maand snel voorbij zeg.
Afgelopen maand heb ik weer wat leuke dingetjes geshopt en enkele producten zal ik laten zien :)

Als eerste een geweldig mooie lipstick van Yves Rocher.
De kleur heet : 42 Corail Voile.
Een matte stick die zacht aanvoelt op je lippen.
Hij overleeft met gemak een hapje en een drankje.
Deze kreeg ik gratis bij mijn bestelling .


Verder heb ik deze 2 camouflage stiften gekocht bij de action.
In de kleuren ''green'' en ''deep beige'' .  Deze heb ik nog niet uitgeprobeerd maar ik ben erg benieuwt wat deze doen voor hun 59 cent !

Verder heb ik ook deze max factor foundation gekocht voor 1,99 in de kleur Brown Hessian 75.  Deze bevat spf 10.
Smeert fijn en blijft ook zeker de hele dag goed zitten.


En tenslotte 3 mascara's
eentje van m.a.c gekocht op ebay [ waarschijnlijk een fake one]
een van de action ''manga mania''  en the volume colosal van maybelline..   Ik ben benieuwt welke als beste uit de test komt .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !